pokud něco kopírujete, napište mi to dolů pod článek, a u sebe napište zdroj, nebo odkaz na můj blog. díky

Recenze na kapelu MORTICIAN. nejlepší kapelu co jsem kdy slyšel.

17. února 2010 v 9:20 | Galder |  Metal

MORTICIAN

Ve středu 16.11. se na místo činu, v tomto případě do pražského Black Psa, vrací nejtěžší kapela této sluneční soustavy, hrobníci MORTICIAN. Doprovodí je britští AKERCOCKE a norští BLOOD RED THRONE. Celá show vypukne po 19té hodině.

Hlavní postavy hrobnické kavalérie MORTICIAN jsou Will Ramer (zpěv, basa) a Roger J. Beaujard (kytara). Kapela, jež brázdí světová pódia již od roku 1989, vás dozajista přesvědčí, že pro někoho možná klišovité proklamace o brutalitě a ničivosti jejich projevu tentokrát budou naplněny do posledního písmenka. V hudbě MORTICIAN nikdy nešlo o přehršle akordů, technických fines a podobných ekvilibristik, ale jen a jen o čirou brutalitu. Skladby s velmi krátkou stopáží jsou prokládány klasickými hororovými intry, u kterých pocítíte mrazivou atmosféru strachu. Studiovou podobu skupiny s bicím automatem na živo nahrazuje bubeník z masa a kostí, jenž toto šílenství ještě stupňuje. Nemá cenu zde jmenovat všechny klasické desky, tak jen pro pořádek uvedeme pár zásadních gore-grind-hororových fláků jako "House By The Cemetery" či "Hacked Up For Barbecue"… Na živo se úderka v ČR představila 2x, nejprve na festivalu Brutal Assault a o dva roky později na samostatném koncertě v pražském Black Psu, kde dokázala, že jim klubová vystoupení sedí o poznání lépe. Buďte připraveni na poslední ránu, bravurně zasazenou a velmi tvrdou…

AKERCOCKE naproti tomu prezentují úplně rozdílný set s důrazem na odlišné hudební priority. Ostrovní skupina má prazáklad v black metalovém běsu, ale časem svůj styl rozvinula do těžko popsatelného hybridu všemožných metalových směrů, rozhodně však udržela svou tvorbu zajímavou a přitažlivou jak pro fanoušky progresivnějšího přístupu, tak i pro klasické fandy. Tento soubor je zaštítěn undergroundovým vydavatelským gigantem Earache Records, což už by samo o sobě mělo vypovídat o laťce kvality, jež bude ve středu nastavena. Bude se jednat o vůbec první vystoupení AKERCOCKE v ČR.

Druhá předkapela večera jsou norští démoni BLOOD RED THRONE, jež produkují klasický švédský death metal s melodickými prvky na straně jedné, ale s řádně nasypanými bicími party na straně druhé. Opět se jedná o jejich první vystoupení v ČR a věřme, že bude povedené, předpoklady pro to rozhodně mají. Více informací o chystané akci naleznete na: http://www.shindy.cz

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.